Szczegółowy opis planowanej operacji (w tym zakres operacji oraz określenie kosztów):
Celem operacji pod nazwą "PROMOCJA KARPIA TRADYCYJNEGO" jest prowadzenie regionalnych, krajowych i transnarodowych kampanii komunikacyjnych i promocyjnych służących podniesieniu poziomu publicznej świadomości na temat zrównoważonych produktów rybołówstwa
i akwakultury. Operacja uzyskała pozytywną opinię Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej na temat potencjalnych i faktycznych możliwości poprawy rynku krajowych produktów rybołówstwa i akwakultury.
Kampania przeprowadzona będzie pod hasłem "PAN KARP NA FALI".
Kampania promocyjna Pan Karp Na Fali opiera się w głównej mierze na idei podróży karpia po całym świecie. Początkiem Kampanii było uczestnictwo Pana Karpia w programie telewizyjnym relacjonującym międzynarodowe regaty Volvo Ocean Race - najstarsze i najbardziej prestiżowe załogowe wyścigi żeglarskie dookoła świata, dzięki czemu możliwe było promowanie karpia
w różnych zakątkach świata. W kolejnych latach Towarzystwo Promocji Ryb pragnie pielęgnować ideę promowania karpia, jako produktu tradycyjnego, nie tylko na rynku krajowym, ale i na arenie międzynarodowej, co będzie miało odzwierciedlenie we wszystkie składowych operacji, jakie planowane są do realizacji w kolejnych etapach kampanii. Pan Karp Na Fali przypominał będzie odbiorcom jak wiele krajów już odwiedził oraz podejmie próby dotarcia w inne zakątki świata także za pośrednictwem mediów społecznościowych. Nawiązywanie poprzez reklamy, gadżety czy publikacje książkowe, jakie powstaną w czasie kampanii, do rejsu dookoła świata, spowoduje, że cała kampania będzie zawierała spójny przekaz, a wszystkie jej elementy, mimo swojej różnorodności, nadal będą promowały karpia tradycyjnego pod jednym szyldem – bycia NA FALI. Spowoduje to
w naszej opinii pozytywne wykreowanie wizerunku krajowych produktów rybołówstwa i akwakultury na rynku krajowym i międzynarodowym, w szczególności karpia, jako produktu tradycyjnego, a sama kampania może przyczyni się do wzrostu popytu i konkurencyjności krajowych produktów rybołówstwa i akwakultury.
Nasze profile społecznościowe: